Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Співаковська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Співаковська Т. В. 
Конкурентоспроможність українських автомобілебудівних підприємств в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / Т. В. Співаковська // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 28. - С. 144-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_28_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.887 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Співаковська Т. В. 
Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Співаковська, М. М. Отрода // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Щирін Ю. 
Розробка програми лояльності для виробника конвенторів №1 в Україні [Електронний ресурс] / Ю. Щирін, Є. Журавльов, О. Якубець, Т. Співаковська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Співаковська Т. В. 
Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 7. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_7_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Співаковська Т. В. 
Формування міжнародної маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / Т. В. Співаковська. // Ефективна економіка. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_2_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 892.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського